piątek, 11 grudnia 2015

LBA 2

Zostałam nominowana do LBA przez Nicol Potter z bloga:

http://hp-krol-cieni.blogspot.com/

1. Dlaczego prowadzisz bloga?
2. Poleć kilka blogów, książek, filmów.
3. Gdybyś była w Hogwarcie to, w jakim domu?
4. Ulubione zwierze.
5. Największe, najgłupsze i najmniej realne marzenie (po jednym do każdego).
6. Co sądzisz o moim blogu?
7. Najbardziej znienawidzone przedmioty i najokropniejsi nauczyciele (przedmiot i przezwisko).
8.  Gdybyś musiała opuścić Polskę to, do jakiego kraju byś się udała?
9.  Co wolisz: las, wieś, miasto, czy autostradę? (kończą mi się pomysły!!! :()
10. Lubisz czytać?
11. Znienawidzony sport.

Odpowiedzi:

1. Sama nie wiem. Nie pamiętam, ale wiem, że nie chcę przestawać.
2. Blogi: Wszystkie, które mam w linkach.
    Książki: Cała ,,Saga o wiedźminie"(Andrzej Sapkoski), ,,Dziennik cwaniaczka" (Jeff Kinney), ,,Chowańce"(Adam Jay Epstein, Andrew Jacobson), ,,Baśniobór" (Brandon Mull), ,,Złodziej magii" (Sarah Prineas), ,,Okup drapieżców" (Emily Diamand). (Nic więcej nie przychodzi mi do głowy.)
3. Liczę, że w Slytherinie.
4. Pies, tygrys, wilk (nie umiem wybrać).
5. Największe: Posiadanie psa (suczki, labradora o czarnym futrze), najgłupsze: zostać nauczycielem (z taką klasą, jak moja wylądowałabym w szpitalu dla psychicznie chorych) Najmniej realne: mieć własny świat, w którym mogę być patrycjuszką i plebejką na raz!!!
6. Jest bardzo fajny.
7. Przedmioty: polski, przyroda.
    Nauczyciele: Najgorszy ze wszystkich Grzelakozaur - przyroda.
8. Hiszpanii.
9. Las lub miasto. To zależy od mojego humoru.
10. Uwielbiam!!!
11. Siatkówka (którą moi rodzice uwielbiają).


Nominuję:
http://drugiepokoleniehpipj.blogspot.com/
http://harrypoterlove.blogspot.com/ 
http://harrypotter-prawdziwahistoria.blogspot.com 

Pytania ode mnie:
1. Dlaczego piszesz?
2. Który dom w Hogwarcie byś wybrała?
3. Najbardziej znienawidzeni piosenkarze.
4. Najulubieńsze piosenki.
5. Co sądzisz o moim blogu?
6. Wolisz Twittera, czy Facebooka?
7. Jaki jest Twój ulubiony kraj?
8. Czy jesteś zadowolona z Twojej klasy w szkole?
9. Najgorszy (Twoim zdaniem) przedmiot (uzasadnij).
10. Masz jakieś hobby? Jeśli tak to jakie?
11.Ulubiona książka, serial, film i gra komputerowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz