piątek, 25 marca 2016

Tag wiosenny.

Dziękuję Mary!

Bratek: Książka, o której pamiętasz i masz nadzieję, że główny bohater też o tobie pamięta.

Harry Potter, który oczywiście mnie pamięta… Od czegoś ma drugą bliznę na czole XD

Frezja: Książka, którą darzysz szacunkiem i uznaniem.

Władca pierścieni.

Cyklament: Książka, której szczerze nienawidzisz.

Rywalki ;)

Hiacynt: Książka, która sprawiła Ci przykrość przez zachowanie głównego bohatera.

Kendra z Baśnioboru.

Żonkil: Tak świetny fikcyjny świat, że wzbudza w tobie zazdrość.

Hogwart, Śródziemie, Obóz Herosów…

Konwalia:  Książka z delikatną i nieśmiałą bohaterką.

Nie znam. Może Królewna Śnieżka…
Czerwony tulipan: Książka, którą darzysz gorącą miłością.

Harry Potter.
Irys: Książka, którą czytałeś tak dawno, że już nie wiesz co o niej myślałeś.

Akademia Pana Kleksa.

Fiołek: Książka tak świetna, że masz zamiar przeczytać ja po raz kolejny.

Niestety nie mam. Wszystkie świetne przeczytałam wzdłuż i wszerz.
Chryzantema: Osoby, które nominujesz

W poprzednim poście.

3 komentarze:

  1. Jeszcze byłabym wdzięczna za wyjaśnienie, o co chodzi z tagiem wiosennym, bo się z czymś takim nigdy nie spotkałam :D W każdym razie dziękuję za nominację!

    Pozdrawiam
    Katja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że ja również usłyszałam o tym po raz pierwszy. Każdy kwiat oznacza jedno pytanie, na które się odpowiada. Ja nie zmieniłam, więc wystarczy, że odpowiesz na to samo, co ja. Słabo tłumaczę, nie?

      Pozdrawiam i wesołych Świąt Wielkanocnych,
      Czarna Dama.

      Usuń
  2. Dzięki raz jeszcze za nominację. Jakbyś chciała zapoznać się z odpowiedziami na swoje pytania: http://ponad-wszystko-ponad-siebie.blogspot.com/2016/03/liebster-award-i-tag-wiosenny.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń